Ústně : ombudsmanovi či manažerovi kvality. V době jejich nepřítomnosti, v mimopracovní dobu, o víkendech a svátcích může stížnost od stěžovatele převzít kterýkoliv jiný zaměstnanec nemocnice, který je povinen ji předat manažerovi kvality/pověřenému zaměstnanci (ombudsmanovi). Pokud se na zaměstnance obrátí stěžovatel s ústní stížností, poskytne mu zaměstnanec formulář k podání stížnosti, který zaručuje získání potřebných informací k jejímu dalšímu řešení.
Telefonicky ombudsmanovi či manažerovi kvality, který stížnost eviduje a sepíše.
Písemně poštou k rukám oblastního ředitele nemocnice Kyjov, k rukám ombudsmanovi či manažerovi kvality nebo na adresu nemocnice Kyjov.
E-mailem na adresu ombudsmanovi či manažerovi kvality nemocnice nebo na adresu:
Nemocnice Kyjov, příspěvková organizace
ombudsman Nemocnice Kyjov
Strážovská 1247/22
697 01 Kyjov
Zprávou do datové schránky – pochvalu nebo stížnost zašlete do naší datové schránky, jejíž ID je: dj2k6kr